نوشته شده توسط : مائده

در سال های اخیر و افزایش محبوبیت شبکه های اجتماعی تعداد کاربران این شبکه ها هر روز در حال افزایش است و عده ی بی شماری  از مردم وقت زیادی را در این شبکه ها سپری می کنند. با گذشت زمان حتی کسب و کار ها هم به این شبکه های مجازی راه یافتند. برای مثال با توجه به آمار رسمی اگر یک فروشگاه یا شرکت حتی یک محصول برای فروش و یا خدمت برای ارائه داشته باشد ولی در اینستاگرام فعالیت نکند، سود قابل توجهی را از دست می دهد اما راه هایی مثل خرید فالوور وجود دارد که این زیان ها را جبران می کند و باعث سود هم می شود.

 

معنای فالوور

فالوور اینستاگرام به افرادی می گویند که پیج اینستاگرام شما را دنبال می کنند تا از فعالیت شما آگاهی یابند. هر زمان که شما در پیج خود محتوایی منتشر کنید برای آن ها نمایش داده می شود تا آن را لایک کنند و یا کامنت (نظر) بگذارند.

 

مزایای خرید فالوور

خرید فالوور اینستاگرام یکی از بهترین استراتژی  ها برای افزایش میزان محبوبیت شما محسوب می شود. شما می توانید با این روش زمینه ای برای جذب فالوور های واقعی با کیفیت ایجاد کنید که این برای شما و کسب و کارتان یک امتیاز به حساب می آید. در واقع هر چه تعداد فالوور های شما افزایش یابد، باعث می شود که میزان اعتماد به پیج شما نیز بیشتر شود. در این صورت کاربران با اعتماد بیشتری به خرید از پیج شما اقدام می کنند. در نهایت خرید فالوور به پیج شما کمک می کند که بیشتر در معرض توجه و اعتماد قرار بگیرد.

 

چگونگی افزایش فالوور

اگر شما تنها یک کاربر عادی هستید و به صورت روزمره در اینستاگرام فعالیت می کنید، افزایش فالوور برای شما موضوع مهمی نیست، ولی در صورتی که قصد کسب درآمد و معرفی برند خود از طریق اینستاگرام را دارید، در این صورت یکی از وظایف اصلی شما جذب فالوور است و باید بتوانید با راهکار های مختلف تعداد فالوور های پیج خود را افزایش دهید. این نکته قابل ذکر است که افزایش فالوور تنها زمانی ارزشمند است که شما بتوانید فالوور واقعی برای پیج خود جذب کنید. در زیر تعدادی از روش های جذب فالوور را بررسی می کنیم.

 

افزایش فالوور به صورت ارگانیک

تولید محتوای خوب و با کیفیت به صورت تصویری و ویدیویی، استوری های جذاب و کپشن های بی نظیر از ابتدایی ترین روش ها برای جذب فالور هستند اما این روش در طولانی مدت جواب می دهد. همچنین در این روش شما باید نحوه ی استفاده از ابزار های ویرایش عکس و فیم مثل فتوشاپ، پریمیم و .. بلد باشید تا مجبور نشوید هزینه ی زیادی پرداخت کنید. ولی در صورت انجام این روش هر کاربری که شما را فالوو می کند یک فالوور واقعی محسوب می شود و این یک مزیت برای شما است.

 

استفاده از ربات ها

وقتی شما به صورت مستمر پیج هایی را لایک می کنید باعث می شود تا افراد دیگر هم شما را ببینند و در صورت تمایل فالو کنند. ربات ها این کار را به صورت اتوماتیک انجام می دهند. این روش کمی از تولید محتوا سریع تر عمل می کند ولی پیشنهاد می شود در صورت استفاده از روش ارگانیک از این روش هم به صورت مکمل بهره بگیرید.

 فالوور واقعی

 استفاده از روش خرید فالوور

خرید فالوور یکی از راه های جدید و کاربردی است. البته اکثر مردم فکر می کنند در این روش، در ازای پرداخت پول فالوور فیک به پیج آن ها اضافه می شود در صورتی که طبق این روش پیج شما در معرض دید افراد زیادی قرار می گیرد و افراد با تمایل خودشان پیج شما را فالوو می کنند.

در نهایت تمام این روش ها برای جذب فالوور کاربردی هستند ولی برای دریافت نتیجه خوب و مفید لازم است تا در انجام آن دقت و اطلاعات کافی داشته باشید.

 



:: برچسب‌ها: فالوور واقعی , خرید فالور , خرید فالوور , خرید فالوور اینستاگرام , خرید فالوور ارزان , سفارش فالوور , خرید لایک , خرید لایک اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 709
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()