نوشته شده توسط : مائده

افزایش فالوور واقعی یکی از موضوعاتی است که در این مقاله پیرو مقاله قبلی قصد داریم آن را بررسی کنیم، همانطور که می دانید به مرور زمان شبکه ی اجتماعی اینستاگرام در میان دیگر پلتفرم های آنلاین به محبوبیت بی نظیری دست یافت تا آن جا که کم تر کسی پیدا می شد که این شبکه اجتماعی را نشناسد یا در آن فعالیت نکند. گذشت زمان و فیلتر شدن تلگرام هم در این مورد تاثیر به سزایی داشت و باعث شد تا طرفداران اینستاگرام دو برابر شوند. به خاطر همین این شبکه ی اجتماعی به یک مکان مناسب برای کسب و کار و تبلیغات تبدیل شد.

یکی از موضوعات بسیار مهم در اینستاگرام فالوور و تعداد فالوور واقعی یک پیج است. روش های مختلفی برای افزایش فالوور وجود دارد مثل خرید فالوور اینستاگرام، استفاده از ربات اینستاگرام و روش های ارگانیک . در مقالات قبلی به اختصار درباره ی افزایش فالوور توضیح دادیم، در این مقاله نیز با ما همراه باشید تا به طور کامل آن را بررسی کنیم.

 

استفاده از هشتگ های مفید

هشتگ ها یکی از ابزار هایی هستند که به پیج شما کمک می کنند تا در معرض دید افراد بسیاری قرار بگیرد. درواقع اگر شما از هشتگ ها استفاده ی به جا و صحیح داشته باشید در روند کسب و کارتان تاثیر چشمگیری دارد. اینستاگرام جدیدا یک ویژگی جدید برای کاربران خود ارائه داده است و آن قابلیت فالو کردن هشتگ ها است. این قابلیت در روند افزایش تعداد فالوور واقعی پیجتان موثر است.

 

برگزاری مسابقات اینستاگرامی

یکی از بهترین و موثرترین روش های افزایش فالوور برای کسب و کار ها برگذاری مسابقات است که امروزه بسیار رایج شده است و به پیج های تازه تاسیس و ناشناخته کمک شایانی در افزایش فالوور می کند. اگر سعی کنید تا یک مسابقه ی خلاقانه طراحی کنید و هدایایی در نظر بگیرید که افراد را به شرکت در مسابقه ترغیب کند، این روش در تعداد فالوور هایتان معجزه می کند به صورتی که دیگر نیازی به خرید فالوور هم نداشته باشید. حتما سعی کنید هر چند وقت یک بار از این ترفند استفاده کنید.

 

استفاده از وبسایت

اگر وبسایت دارید باید به شما تبریک بگوییم زیرا کارتان بسیار آسان می شود. وبسایتی که همه روزه تعداد زیادی بازدید دارد یک مکان بسیار مناسب برای انجام تبلیغات اینستاگرامی است. شما می توانید در زیر پست هایتان از بنر ها با طرح های جذاب و متفاوت استفاده کنید. همچنین سعی کنید در صفحه ی تماس با ما آدرس اینستاگرام خود را قرار دهید و از آن به عنوان یک راه ارتباطی یاد کنید.

 

تبلیغات آفلاین

اگر شما صاحب یک کسب و کار سنتی هستید، حتی با استفاده از روش ها و تبلیغات آفلاین هم می توانید فالوور جذب کنید. برای مثال می توانید برای تبلیغات از بروشور ها و تراکت ها استفاده کنید و آدرس پیج اینستاگرام خود را هم روی آن ها ثبت کنید. همچنین سعی کنید حتما در کارت ویزیت خود علاوه بر آدرس وبسایت، آدرس پیج اینستاگرام خود را هم ذکر کنید.

 خرید فالوور اینستاگرام

روش های زیاد دیگری برای افزایش فالوور وجود دارد. شما می توانید به راحتی با مراجعه به سایت های مختلف به خرید فالوور اینستاگرام اقدام کنید و به سرعت صاحب تعداد زیادی فالوور شوید، روش های ارگانیک ممکن است کمی زمان بر باشند و به وقت و خلاقیت نیاز داشته باشند.



:: برچسب‌ها: فالوور واقعی , خرید فالور , خرید فالوور , خرید فالوور اینستاگرام , خرید فالوور ارزان , سفارش فالوور , خرید لایک , خرید لایک اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 711
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 شهريور 1400 | نظرات ()