نوشته شده توسط : مائده

امروزه سایت های بی شماری ایجاد شده اند که در زمینه ارائه ربات اینستاگرام و خرید فالوور اینستاگرام فعالیت می کنند که هر کدام از آن ها آپشن ها و ویژگی های خاص خود را دارند و قابلیت های متفاوتی را به مشتری ارائه می دهند. اما سوال این است که بهترین ربات اینستاگرام چه ویژگی هایی دارد؟ با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی بهترین ربات اینستاگرام و ویژگی هایش بپردازیم.

 

برقراری تعامل

رباتی که شما برای خرید انتخاب می کنید برای جذب فالوور واقعی باید قابلیت لایک کردن پست ها، کامنت گذاشتن در صفحات مختلف و فالو کردن مخاطبان هدف را داشته باشد.

 

هدف گیری هوشمندانه

دقت کنید رباتی که می خرید قابلیت هدف گیری هوشمندانه داشته باشد. برای مثال این ربات باید بتواند با کاربران یک ناحیه ی خاص مثلا فقط یک شهر یا استان تعامل برقرار کند، همچنین باید توانایی این را داشته باشد که با فالوور های یک پیج خاص مثلا رقیبان کسب و کار شما ارتباط برقرار کند.

 

سرعت عمل

ربات انتخابی شما باید از سرعت عمل بالایی برخوردار باشد و فعالیت های مورد نظر شما را با سرعت بالا به انجام برساند. این ربات باید بتواند مطابق میل شما فعایت های لایک کردن، کامنت گذاشتن و فالو کردن را در یک زمان مشخص انجام دهد. البته سرعت عمل پایین احتمال بلاک شدن اکانت شما را کاهش می دهد و با خیال راحت تری می توانید به فعالیت خود ادامه دهید.

 

تنظیم دقیق فعالیت ها

ممکن است شما بخواهید فقط کاربران یک لوکیشن خاص را فالو کنید یا برای افزایش تعداد فالوور واقعی پیجتان با افراد مرتبط به حوزه کاری خودتان تعامل داشته باشید، رباتی که انتخاب می کنید باید این ویژگی و توانایی را داشته باشد و دقیقا همین کار را انجام دهد.

 

 

امنیت

یکی از موارد مهم دیگر که حتما باید به آن توجه کنید امنیت بالای ربات است. رباتی که می خواهید از آن استفاده کنید باید به شکلی کد نویسی شده باشد که قابلیت عدم مسدودیت اکانت ها را داشته باشد. معمولا الگوریتم به کار رفته در ربات های اینستاگرامی به گونه ای کد نویسی می شود که اینستاگرام به فعالیت آن ها شک نکند و آن ها را بلاک نکند.

 

 

ارائه ی گزارش

ارائه ی گزارشات روزانه و لحظه به لحظه از فعالیت ها و تعاملات انجام شده از ویژگی های مهم ربات است. ربات اینستاگرام باید بتواند گزارش دقیقی از این که چه تعداد لایک و فالو انجام شده یا چند کامنت در زیر کدام پست ها ثبت شده است به شما ارائه دهد.

 

ارسال دایرکت به صورت خودکار

ارسال دایرکت به طور خودکار یکی از بهترین ویژگی های یک ربات اینستاگرام محسوب می شود. ارسال دایرکت خودکار به این صورت است که شما می توانید ربات خود را به صورتی برنامه ریزی کنید که هر زمان فردی شما را فالو یا لایک کرد یا همچنین برای شما کامنت گذاشت، یک دایرکت که شامل متن انتخابی شما است به صورت خودکار برای او ارسال شود. این پیام می تواند شامل یک متن خوش آمد گویی یا یک پیام تبلیغی باشد.

 خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور یا استفاده از ربات

خرید فالوور و استفاده از ربات هر کدام مزایا و معایبی دارند که شما بر حسب کار و فعالیت خود باید یکی از آن ها را انتخاب کنید. شما از طریق خرید فالوور می توانید در مدت کوتاهی به تعداد زیادی فالوور برسید ولی ممکن است این فالوور ها تا حدود زیادی فیک و غیر واقعی باشند. از طرفی ربات اینستاگرام هم در کنار مزیت های فراوان ممکن است پس از مدتی منجر به بلاک شدن پیج شما شود. در نهایت شما باید متناسب با کسب و کار خود و به شیوه ای هوشمندانه یکی از راه ها را انتخاب کنید. 



:: برچسب‌ها: فالوور واقعی , خرید فالور , خرید فالوور , خرید فالوور اینستاگرام , خرید فالوور ارزان , سفارش فالوور , خرید لایک , خرید لایک اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 3831
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()